Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną na portalu LinkedIn. Do współpracy wybrała agencję marketingową LUCKYYOU. Czytaj więcej »
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną na portalu LinkedIn. Do współpracy wybrała agencję marketingową LUCKYYOU. Czytaj więcej »
Dobrzyniewo Duże to miejscowość, w której otwiera się nowoczesny market o powierzchni 500 m kw. Kolejna placówka pod logo Grupy Chorten ma pełną ofertę ogólnospożywczą i dogodną lokalizację dla okolicznych mieszkańców. Czytaj więcej »
Problemy ze wzrokiem określa się już mianem epidemii. Krajowa Rzemieślnicza Izba Optyczna podaje, że 90% populacji sięga po okulary do czytania. Jak chronić oczy w erze smartfonów? Dowiedz się dlaczego borówki są dobre dla oczu i dlaczego ich filiżankę warto postawić obok klawiatury. Czytaj więcej »
Wielki finał konkursu „Mięsne Specjały Polskiej Kuchni - Instytut Kulinarny Transgourmet” za nami! Najlepsi okazali się Dawid Stąpór i Wiktoria Banaś z Restauracji Żółty Słoń w Kielcach. Jury doceniło kunszt i kreatywność kucharzy, którzy przygotowali roladkę cielęcą z farszem krewetkowym. Organizatorem wydarzenia jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i... Czytaj więcej »
Polska borówka dostępna jest dziś w 25 krajach. W pełnię owocowania wchodzą plantacje malin i jeżyn. Trwają także zbiory na największych na świecie areałach porzeczki i aronii. Według Kantar Polska od 2020 roku średni roczny wzrost liczby konsumentów wyżej wymienionych gatunków wynosi 5,8 mln osób. Czytaj więcej »
Upały potrafią dać się we znaki, dlatego tak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu. Pozostaje pytanie: co pić latem, aby nie tylko nawodnić organizm, ale także móc delektować się smakiem? Woda z dodatkiem lodu to oczywiście podstawa, ale nie każdemu taka „bezsmakowa” wersja odpowiada. Istnieje kilka sposobów, aby uczynić letnie płyny smakowitymi i orzeźwiającymi.... Czytaj więcej »
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek... Czytaj więcej »
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku... Czytaj więcej »
Od 1 lipca br. sieć Żabka ma nową ofertę dla osób, które zdecydują się poprowadzić swój biznes pod zielonym szyldem. Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu br., otrzymają, jako powitalne wsparcie, dodatkowe środki w wysokości do 14 000 zł, które mogą przeznaczyć na rozwój swojego biznesu. Dodatkowo sieć wszystkim nowym franczyzobiorcom gwarantuje w... Czytaj więcej »
Już 12 lipca odbędzie się wielki finał konkursu „Mięsne Specjały Polskiej Kuchni - Instytut Kulinarny Transgourmet”, w którym zmierzą się najlepsi Szefowie Kuchni wyłonieni przez jury. Swoje umiejętności zaprezentuje sześć dwuosobowych zespołów z różnych regionów Polski. Wydarzenie organizowane jest przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni oraz... Czytaj więcej »
„LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca o 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem. Czytaj więcej »
Wraz z końcem roku szkolnego organizatorzy i partnerzy programu edukacyjnego Orbit® „Dziel się Uśmiechem” oficjalnie podsumowali osiągnięcia kolejnej edycji. W ramach 11. odsłony uczniowie z całej Polski na specjalnych lekcjach poznawali zasady prawidłowej higieny jamy ustnej. W tym roku po raz pierwszy do programu dołączyli też zerówkowicze. W roku szkolnym 2023/2024 w... Czytaj więcej »
W pierwszy poniedziałek lipca odbył się finał Konkursu Fotograficznego „Moje 30 lat z Hochland w Polsce”, który już po raz 18. zorganizowany został dla Pracowników i Dostawców Mleka dla Hochland Polska. Zgodnie z regulaminem dokonano wyboru 12 najlepszych prac. Zostaną one opublikowane, po jednej na każdy kolejny miesiąc, w kalendarzu Hochland Polska 2025. Czytaj więcej »
Dokładnie 50 lat temu, w 1974 roku, zaprezentowano czarną, lekko oszronioną butelkę Cavy Freixenet Cordon Negro. Dziś to prawdziwa ikona w świecie wina i produkt międzynarodowy – rocznie Grupa Henkell Freixenet, właściciel marki, sprzedaje 25 milionów butelek Freixenet Cordon Negro na całym świecie! Freixenet to największy producent cavy w Hiszpanii i na świecie, zaś Grupa... Czytaj więcej »
Kolejna edycja Open'er Festival trwa w najlepsze. W tym roku wydarzenie jest wyjątkowe nie tylko pod względem muzycznym, ale także dzięki obecności kultowej marki MARTINI. Na terenie wydarzenia działa przyciągająca wzrok, czerwona i bardzo stylowa strefa RED ICON, która jest centrum niezapomnianych wrażeń, a także stylowych doświadczeń. Czytaj więcej »
Grupa spółek DANONE w 2023 r. ogłosiła strategię zrównoważonego rozwoju - ,,Drogę Pozytywnego Wpływu”. Zdefiniowano w niej cele organizacji do 2025 i 2030 r. – są to m.in. redukcja metanu, wzrost efektywności energetycznej, redukcja emisji CO2 czy dążenie do tego, aby 100% wprowadzanych na rynek opakowań nadawało się do recyklingu. Cele są krok po kroku realizowane – w... Czytaj więcej »
Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego pięcioletniego, strategicznego partnerstwa obejmującego 31 krajów. Długoterminowa współpraca z WWF skupi się na działaniach w łańcuchu wartości Lidla, mając na celu stawienie czoła globalnym... Czytaj więcej »
Dwie polskie marki wódki: Żubrówka i Soplica, zajęły wysokie miejsca w prestiżowym, niezależnym rankingu The Spirits Business "The biggest-selling vodka brands in 2023"[1]. Żubrówka uplasowała się na 3. miejscu, utrzymując swoją pozycję na podium, natomiast Soplica awansowała na 8. miejsce, zyskując dwa miejsca w porównaniu do roku poprzedniego. Obie marki należą do CEDC... Czytaj więcej »
Biedronka nie zwalnia tempa i w pierwszym tygodniu kalendarzowego lata otwiera 12 nowych i 9 zmodernizowanych sklepów. W nowo otwartych Biedronkach rozsianych po całej Polsce zakupy będzie można robić również w najbliższą niedzielę handlową 30 czerwca, w trakcie której ponad 3200 sklepów sieci będzie czynnych dłużej – co najmniej do godz. 22:30. Czytaj więcej »
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. Czytaj więcej »
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie... Czytaj więcej »
W tym roku odbędzie się wyjątkowa 15. edycja jedynej w Polsce trasy festiwalowej, czyli ŻYWIEC Męskie Granie 2024! A jak festiwal, to oczywiście muzyka i doskonali artyści, ale też świetne jedzenie z food-tracków i zimne napoje. Nie ma dobrych potraw bez produktów wysokiej jakości, dlatego marki Transgourmet i Selgros po raz kolejny zostały Partnerem gastronomicznym, który... Czytaj więcej »
Wraz z początkiem sezonu letniego rośnie sterta śmieci zalegających na polskich plażach, górskich szlakach i w lasach. To tzw. weekendowe śmieci, czyli opakowania po jedzeniu i napojach, jednorazowe naczynia, grille, mokre chusteczki, zużyte pieluchy, ale też niedopałki papierosów i kapsle. To nie tylko kwestia estetyki, ale także ekologii. Tym bardziej że gros odpadów stanowią... Czytaj więcej »
Po pierwszych sukcesach związanych z wprowadzeniem napojów owsianych na polski rynek pod koniec 2023 roku oraz dotychczas przeprowadzonych kampaniach świadomościowych, Oatly poszerza swoją ofertę. Od teraz firma oferuje swój napój owsiany w opakowaniach po 20 ml do samodzielnego porcjowania w 3. tys sklepach sieci Żabka oraz w wybranych sklepach sieci również w ekspresach do kawy. Czytaj więcej »
Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie (woj. podkarpackie), liczącej mniej niż 4000 mieszkańców. Czytaj więcej »
Auchan Polska jako pierwsza sieć handlowa w Polsce umożliwia właścicielom psów zrobienie zakupów z większym pupilem. W trzech hipermarketach Auchan w Poznaniu firma udostępniła klientom w formie testu specjalne wózki do transportu czworonogów, dostosowane do ich wagi (maksymalnie do 10 kg lub do 25 kg). Dzięki temu psy, wygodnie i bezpiecznie przewożone będą mogły towarzyszyć... Czytaj więcej »
Marka Lubella ponownie zaangażowała się w to wyjątkowe wydarzenie, by szerzyć dziedzictwo kulinarne oraz promować polską kulturę i tradycję. Czytaj więcej »
Rynek wegańskich produktów na całym świecie przeżywa dynamiczny rozwój. Wzrost świadomości konsumentów na temat zdrowia, ekologii oraz etyki wytwarzania sprawia, że roślinne alternatywy stają się coraz bardziej popularne. Polska, choć jest na wcześniejszym etapie tego trendu w porównaniu z krajami zachodnimi, wykazuje obiecujący potencjał. Czytaj więcej »
W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej... Czytaj więcej »
IV Mecz Charytatywny Grupy Chorten zakończył się wynikiem 5:4 dla reprezentantów firm producenckich. Najważniejszy był jednak szczytny cel, środki, jakie wolontariusze zebrali do puszek i rekordowy wynik licytacji koszulek z autografami zawodników Jagiellonii, reprezentacji Polski i Roberta Lewandowskiego. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...